poniedziałek, 31 stycznia 2011

Justin w wywiadzie w programie Tonight Show



Justin Bieber w  wywiadzie Tonight Show z  Jay Leno, który odbyl się 28 stycznia 2011r.
Prawdopodobnie był to  jeden z najlepszych wywiadów JB :)
Było śmiesznie i słodko :D !
"Justin tak wyrósł" ! jego głos, włosy, twarz, postawa ... wszystko!! ♥ ♥ ♥

A o to skrót rozmowy (tematy są po kolei)… - Leno: nowa fryzura?, Justin: nie, nie, tak mi się zamieszało.
- gratulacje za dwie nominacje do Grammy (JB mówi za jakie kategorie)
- jak się o nich dowiedziałeś? (byłem w Londynie, oglądałem w TV, było wcześnie rano)
- fotka z CSI (Justin mówi, że 14. lutego będzie drugi odcinek z jego udziałem; Leno: podczas filmów, nie ma się kontaktu z fanami, tak jak na koncertach, i nikt nie krzyczy; Justin: śpiewanie jest dla mnie najważniejsze)
- pierwszy raz występowałem, gdy miałem 12 lat; grałem na ulicach, ludzie nie byli dla mnie niemili (nikt nie kopnął nigdy w mój futerał na gitarę); raz dostałem 300 złotych; jednego dnia uzbierałem nawet 1500 złotych (mój rekord; w 2 godziny); za kasę zabrałem mamę na wakacje na Florydę
- grałem w hokeja (fotka z dzieciństwa); biłem się często podczas meczy
- kłótnia o Zamboni (to takie auto do czyszczenia lodu podczas meczy)
- Justin grał w kosza z Shaqiem
- na Złotych Globach spotkałem Angelinę Jolie
- rozmowa o Hailee Steinfeld i jej nominacji do Oskara (14-letnia dziewczyna ze Złotych Globów); kłótnia o jej wiek; Justin mówi, że Hailee jest miła, utalentowana, ładna i … tylko tyle
- okładka Vanity Fair; tylko jeden całus był prawdziwy (na kołnierzyku), reszta została dodana komputerowo
- mama jest dla mnie bardzo ważna (moja mała siostra mówi do mnie Bieber)
- gratulacje za film; Leno: widziałem go, jest naprawdę fajny (jest w nim fragment o ananasie na pizzy)
- nowy klip z filmu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz